15. januar 2009

Velkommen, Astrid!


På tirsdag hadde vi gleden av å ønske Astrid Harbo velkommen tilbake til Japan. Astrid er NMS' nye stedlige representant i Japan, og har 6 års erfaring som misjonær i Senboku på 90-tallet.

For å ønske henne velkommen arrangerte vi velkomstfest i Astrids nye leilighet i Osaka. Pizza, is, fellesskap og gode ord var hovedingrediensene i festen.

Det er godt å få nye medarbeidere til Japan, og jeg gleder meg til samarbeide med Astrid om alle utfordringene med å spre evangeliet i Japan.

Velkommen, Astrid!

Per Gunnar Paulsen (ettåring på Tezukayama) og jeg tok imot Astrid på flyplassen sammen med Ingrid Aske (Kawage) og Yukiko Idland (Kikyogaoka).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra! Håper Astrid blir en god leder for dere! Og godt nytt år, Odd Bjarne!

Hilsen Elin Ann på Vegårsheia

Anonym sa...

Så flott ! Jeg har jobbet som organist i Tananger menighet sammen med Astrid i mange år ! Hun er et flott menneske. Ta godt vare på henne !!


Hilsen Bjørn i Tananger

Åsmunds reise- og fotballblogg - og litt om fotofikling sa...

Hils a fra meg, og si at vi kommer nok snart.