27. august 2008

Klar for Japan igjen!

1. oktober reiser jeg tilbake til Japan igjen.

Etter en svært travel sommer med masse arbeid i forbindelse med turneen til Malaïka gleder jeg meg til igjen å kunne sette kursen østover.

Denne gangen skal jeg ha tjeneste i Nankai menighet. Foreløpig er det ikke helt klart hva arbeidsoppgavene kommer til å bestå av, men at det vil bli mange og meningsfylte ting å gjøre er det ingen tvil om.

Menigheten har nettopp fått nytt kirkebygg, og det gir mange gode muligheter. Byggingen av kirkebygget har også vært et innsamlingsobjekt i NMS, så det er mange rundt omkring i Norge som har bidratt til at menigheten nå har et moderne og hensiktsmessig bygg til arbeidet. Bygget ligger på et annet sted enn den gamle kirken gjorde.

Det har ikke vært så mange blogginnlegg her i det siste. Kanskje blir det ikke så veldig mange de neste dagene heller. Men når jeg er vel tilbake og på plass i Japan gleder jeg meg til å fortelle om små og store ting fra livet i Japan.

Ingen kommentarer: