9. mai 2007

I Norge igjen

Så har jeg igjen kommet til Norge. Det er både rart og godt å være her. Et kapittel med meg i Japan er definitivt over, og det er mange følelser knyttet til det.

Nå skal jeg prøve å nyte mai i Norge, den første på seks år. Ute er jordene dekket med løvetann, trærne har lysegrønt løv og kanskje kan jeg finne hvitveis også etter hvert?

Det har vært noen spesielle dager i det siste med avskjeder, eller ”på gjensyn-møter”, med mange. Dette vil jeg skrive litt mer om senere. Beklager at det har vært dårlig på bloggfronten i det siste, men avskjed og pakking har tatt oppmerksometen.

Mange møtte opp på flyplassen for å se meg av gårde.

Her ser dere det siste jeg så av Osaka og Tezukayama i denne omgangen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du!

VELKOMMEN HJEM! Skjønner det er trist å reise fra alt i Japan, men om det er til noen trøst, så er vi GLADE for at du er i Mandal igjen! Kom snart på besøk! Du må forøvrig snart bese "farmen" på Skausfjord.. P.t ser det mer ut som om vi bygger enn pusser opp der.. Ta med hammer - vi holder spiker... Tre paller IKEA-kjøkken ankommet i dag.. SNAKKES SNART:)

Anonym sa...

Hei, Odd Bjarne!

Håper du finner deg til rette i stavanger!

Koselig om du tar en tur til oss!

Vi er veldig stolte over den nye verdensborgeren, og vil gjerne vise henne frem! Hun er jo verdens vakreste, syns vi da vet du!

Klemmer fra
Ingvil, Børre og Irene.