16. mars 2007

Tilbake til Japan!

Torsdag 22. mars setter jeg meg på flyet for å reise tilbake til Japan igjen.

Jeg gleder meg til å treffe gamle kjente og være i leiligheten min igjen. Jeg tror det skal bli godt å komme til Japan, komme hjem igjen. For det er der jeg har bodd de siste årene, og jeg har trivdes veldig godt hele tiden. Samtidig er det ikke tvil om at det er en del spenning knyttet til å reise tilbake.

For fremdeles merker jeg virkningene etter flåttinfeksjonen, og ingen kan si hvor lenge det vil vare. Men selv om jeg ikke er frisk enda er det godt å vite årsaken til at jeg ikke er helt i slag. Det gjør det lettere å forholde seg til når jeg ikke er i form.

I en periode fremover kommer jeg fortsatt til å være deltidssykemeldt, og bare ha avgrensede oppgaver. Jeg håper dette vil fungere godt, både for menigheten og meg.

Det har vært nesten rørende å se at så mange har vært innom siden her, selv om oppdateringene har vært sjeldne det siste halvåret. Fremover håper jeg det kommer litt mer regelmessige innslag fra livet i Japan.

Takk for bønn og omsorg i en vanskelig tid. Jeg trenger det fortsatt og håper dere vil være med meg også videre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til, Guds velsignelse og alt godt! Og gratulerer med dagen som var på søndag! Takk for koselig besøk her, og vel hjem tilbake til japan! Klem, torill og håvard

Anonym sa...

Okaerinasai! ogsaa Itterassyai!
Jeg gleder meg til aa treffe deg igjen i Japan!! Kaori

Henriksn sa...

Kult!
Håper du får en god tur nedover. Vi ber:)-