25. august 2006

Varmt...

Det er definitivt sommer fremdeles i Japan. Vi har ikke hatt gradestokken under 25 siden jeg kom tilbake til Japan og det er selvfølgelig litt slitsomt. Må si at jeg strever mer med varmen i år enn jeg har gjort noen gang før. Noe som har medført en økt bruk av air condition, som jeg jo egentlig ikke liker å bruke. En av de litt mer kuriøse følgene av varmen er at også shampooen er varm. Merkelig følelse, men som også gir en deilig, umiskjennelig følelse av sommer...
I dag landet min nye medarbeider, ettåring Rebekka, på Kansai Flyplass. Det er spennende med nye folk her. Jeg gleder meg til å bli kjent med Rebekka, og håper at vi kan få til et godt samarbeid. Hjertelig velkommen til Japan, Rebekka!
I dag har jeg vært i Wakayama, og vi har hatt første samling etter sommerferien i Teen's Club. Det kom 3 tenåringer, og vi så på Narnia. Spennende film som presententerer evangeliet på en veldig god måte, synes jeg.
Høstsemesteret starter for alvor på søndag ettermiddag med den årlige hagefesten. Da ønsker vi den nye ettåringen og hverandre velkommen. Etter et år med mye slit er det i håp om at vi nå går et fremgangsrikt år i møte. Uansett skal det bli godt å treffe alle fra gospel, engelsk og andre kirkefolk igjen!

Ingen kommentarer: