18. september 2006

Tyfonen kom ikke hit

Jeg meldte med, en viss bekymring, om tyfon nr. 13 som var på vei mot oss. Nå er den langt ute i Japanhavet, og kom aldri hit til oss. I morgentimene i dag var det riktignok frisk bris, noe som er ganske sjeldent her, men noen tyfon var det i hvert fall ikke. Heldigvis.

Nok en gang har jeg fått bekreftet pappas visdomsord om at bekymringer tatt på forskudd bare blir doble, hvis de slår til. Så nå får jeg prøve å la være å bekymre meg for tyfon nr. 14, som nå har oppstått langt ute i Stillehavet. Inntil videre nyter jeg den deilige brisen som har kommet i kjølvannet av nr 13.

2 kommentarer:

Henriksn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Henriksn sa...

Amen:)-
Deilig med litt vind her i varmeland.
Utrolig bra disse linkene, altså - nå kan liksom vi som ikke skjønner et bær av japanske internettsider kaste oss over disse spennende værprognosene!
Matta!