6. februar 2009

Bønne- og infobrev



Misjonærene sender to eller tre ganger i året bønne- og informasjonsbrev til foreninger og enkeltpersoner rundt om det ganske land. Vi får "tildelt" adressater som får brev fra oss mer eller mindre regelmessig i løpet av tjenestetiden.

Jeg sender brev til adresser over store deler av Sør-Norge. På listen min har jeg bortimot 140 adresser. Det er imponerende hvor mange som er engasjert i misjonsarbeidet! Vi er så absolutt ikke alene i dette arbeidet, selv om vi noen ganger kan føle oss ensomme i utlendighet.

Mitt første brev etter at jeg kom til Japan denne gangen sendte jeg for et par uker siden. Egentlig hadde jeg tenkt å legge brevet ut i pdf-format, men jeg vet ikke hvordan jeg får til det i dette bloggsystemet. For å lese brevet må dere derfor klikke på brevet i bildet ovenfor. Det er delt i to bilder.

1 kommentar:

Bjørg B sa...

For et flott brev, Odd Bjarne! Ærlig og åpent synes jeg, personlig, men uten å bli privat. Æsj, dette ble viss mest leking med ord, men tror dog du kjenner meg godt nok til å vite hva jeg mente - hvertfall nesten. Uansett; Flott brev og takk for praten i dag. Den gjorde veldig, veldig godt! Knib Bjørg