23. desember 2008

God jul!


Da er julefeiringen i Nankai kirke over for denne gang. I dag har vi hatt ca 50 mennesker inne i kirken i løpet av dagen. Kl 15 hadde vi invitert barna til å komme på barnejulefest. I tillegg til julebudskapet stod masse leker og snop på programmet. Det kom 15 barn, og det er vi veldig glade og fornøyde for. Stor stemning og mye moro for store og små!


På kvelden var det lysmesse. Jeg hadde laget en liten stjerneformet greie til å sette lysene på. Alle tente et telys hver. Det ble kjempefint! Og så hadde Rumiko, Rie og meg øvd inn et par sanger som vi fremførte. Tror vi var ca 25 på kvelden. Etterpå var det kaffe, te og kaker til alle.

På søndag hadde menigheten julegudstjenesten. Etterpå var det flott lunsj. Alle hadde med seg litt hver. Jeg hadde laget kjøttkaker, noen hadde med spagetti, noen salat, kyllingbiter, etc. Kjempegodt!

Jula har vært fin, synes jeg, i Nankai. Den første jula i den nye kirken ble bra for alle, tror jeg.

Og det har kommet veldig mange som vi ikke ser i kirken ellers. Mange barn, noen ungdommer og en del eldre. Håper virkelig at møtet med kirken i jula kan gi mersmak, så de kommer tilbake også etter jul.

Da vil jeg ønske dere alle en riktig god jul med dette bildet av fronten i Nankai kirke.