15. desember 2006

Jul i Norge

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe i bloggen min. Jeg har altså reist til Norge for en liten stund, og er sykemeldt til rett over nyttår. Det har vært godt å være her, og jeg er glad for å ha fått muligheten til å hente meg inn i Norge. Men nå håper jeg at jeg kan reise tilbake til Japan og Tezukayama tidlig på nyåret. Det blir ikke endelig bestemt før nyttår, og inntil da skal jeg feire jul på Harkmark for første gang på seks år. Det gleder jeg meg til, selv om det fremdeles føles litt rart å skulle være i Norge denne julen. Jeg skulle liksom ikke vært her...

Jeg ser at det er veldig mange som har vært innom siden min i løpet av den tiden jeg har vært borte. Takk for all interesse, og takk til alle dere som ber for meg.

I tiden jeg har vært her i Norge har jeg brukt kameraet flittig. Det øverste bildet er imidlertid fra flyturen til Norge. Da fløy vi slik at vi kunne se Mount Fuji. Det er ikke rart at japanerne er stolte av sitt høyeste fjell, er det?





4 kommentarer:

kazu sa...

ho!ho!ho!

Hallo!
How are you doing?

That is very beautiful photos in there!Is this your home town and chrch?

I'm looking forward to see with you in New year!

I hope you a good chrismas and new year!og God bedring!

Rebekka sa...

Så fine bilder du har tatt! det må være det nye kamera ;)

Det koret minnet meg litt om Tezukayama Gospel! :p Vakkert..

Ønsker deg en riktig god førjulstid, så snakkes vi sikkert med snart!

The Frietsch Family sa...

Hei Odd Bjarne.

Jeg fikk hjemmelengsel når jeg så bildene fra Mandal.

Du har blitt en veldig flink fotograf, det må være tida i teknologiens land - Japen.

Hils dine foreldre, resten av familien og alle andre kjente du møtter mens du er hjemme!

Elin

Henriksn sa...

Hyggelig å se deg på bloggingsen:)-
Utrolig bra bilder - du er knallgod! Husker godt at jul i Japan med deg og company var skikkelig koslig.
God førjul videre og hils brodern:)-